divendres, 7 de novembre del 2008

Millorem la nostra lectura

Aquí tens un text del famós faraó Totun-nas, vell conegut de les nostres estones de lectura. El podràs llegir en tres velocitats ràpida, mitjana i lenta. Recorda que ho has de llegir en veu alta, encara que igual es pensen que t'has tornat sonat i que estàs parlant sol. Així que millor que expliquis als de casa el que vas a fer i els estalvies l'ensurt.
Escriu a l'apartat comentaris amb quina de les tres lectures t'has trobat més còmode llegint.
Velocitat ràpida.



Velocitat mitjana


Velocitat lenta


Recorda que el més important es que comprenguis i t'ho passis bé amb allò que llegeixes.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

ola sergi soc la lluna, e fet la lectura i en nava malamnet lalenta nava massa lenta i la mitjana em costava una mica.

Anònim ha dit...

OLA EM DIC RAQEL I MA AGRADAT MOLT AQUEST CONTE

Anònim ha dit...

sergi m'ha agradat molt però es masa lent per a mi
MARTI

Anònim ha dit...

He estat fent les 3 velocitats

jo crec que em va mes be la rapida



Robert

Anònim ha dit...

Hola sergi soc la lluna e llegit una estona la lenta em va una mica lenta i la mitjana em va una mica rapida deu sergi en vellem dema el cole.



LLUNA